suggestie of klacht?

Heeft u een suggestie of een klacht? Dan vragen wij u vriendelijk om onderstaand formulier in te vullen.

Suggestie, opmerking of tip

Heeft u een suggestie of een klacht? Dan vragen wij u vriendelijk om onderstaand formulier in te vullen.
Bij Fotoccasion wordt altijd gedacht uit het principe; voor elk probleem is er een passende oplossing! Laten we deze in goed overleg vormgeven!

Alle vormen van feedback zijn welkom, zo ook suggesties. Heeft u een tip, suggestie of opmerking, dan horen we deze graag! 

Klachten

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de Fotoccasion Dit kan via onderstaand formulier.
Fotoccasion.nl is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Komen we onderling in goed overleg niet tot een oplossing, dan dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Contactformulier voor klachten, suggesties of tips: